CODEXIS ADVOKACIE – často kladené dotazy
- Home
- Centrum podpory
- CODEXIS ADVOKACIE – Často kladené dotazy
Technické dotazy
Server pro instalaci a opravu produktu: ascdxinstall.app.atlascloud.cz (port 47777)
Aktualizační server (protokol http): http://netservis.update.atlascloud.cz (port 80)
Aktualizační server (protokol ftp): ftp:// update1.atlascon.cz; ftp:// update2.atlascon.cz (porty 20 a 21)
Postup je detailně popsán v kapitole 10 systémové příručky.
V menu Nástroje v sekci Aktualizace klikněte na tlačítko Nastavení. Je nutné být přihlášen jako ADMIN a v případě síťové instalace všechny akce provádět na serveru.
Více informací naleznete v Uživatelské příručce NET Servis.
Nejdříve si zkontrolujte, zda máte správně nastavenou Vaši e-mailovou adresu a zapnutou funkci zasílání notifikačních e-mailů. V okně Odkazy -> Sledované klikněte na tlačítko Nastavení. Pro správnou funkčnost musí být vyplněn e-mail a zaškrtnuté pole Zasílat notifikační e-maily.
Dalším krokem je ověření funkčnosti zasílání e-mailů obecně. Pro tento krok musíte být přihlášeni jako uživatel ADMIN. V okně Nástroje -> Nastavení -> Systémová správa překontrolujte Nastavení rozesílání e-mailů – sledované dokumenty. Ve výchozím nastavení je předvyplněn náš mailový server, který z důvodu bezpečnostních pravidel nemusí být ve Vaší síti dostupný. Můžete tedy vyplnit vlastní. Funkčnost ověřte pomocí tlačítka Odeslat testovací e-mail (je nutné vyplnit e-mail, na který se má test odeslat).
Správa uživatelských účtů
Veškerá správa uživatelů se provádí v menu Nástroje -> Správa uživatelů. Více informací naleznete v Systémové příručce.